Marketing

Marketing Hrvatskog olimpijskog odbora  zasnovan je na činjenici da je hrvatski sport zahvaljujući vrhunskim sportskim dostignuća sportaša, jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda. No, isto je tako činjenica da se samo vrhunskom organizacijom rada, uvođenjem novih stručnih saznanja, te primjenom znanstvenih dostignuća može utjecati na razvoj i održavanje vrhunskih sportskih rezultata. Sve zajedno zahtjeva stabilnu materijalnu osnovu rada hrvatskog sporta i Hrvatskog olimpijskog odbora kao najvišeg nacionalnog sportskog tijela koje ima obvezu stvarati uvjete za nesmetan razvoj sporta i olimpijskog pokreta u Hrvatskoj. Sukladno usvojenoj „Strategiji razvoja marketinga HOO-a“ u 2007. godini poduzete su aktivnosti na povećanju vlastitih prihoda prije svega u pronalaženju partnera među gospodarskim subjektima kako na hrvatskom tako i na međunarodnom tržištu spremnih da podrže projekte u kojima sudjeluju vrhunski hrvatski sportaši.


Polazeći od činjenice da je većina uglednih gospodarskih subjekata s potencijalom za sponzorsku kategoriju najviše razine već pristupila HOO-ovom marketinškom programu bilo kao generalni ili zlatni sponzor, ili članstvom u Hrvatskoj marketinškoj olimpijskoj obitelji, Hrvatski olimpijski odbor odnedavno okreće se i uvjetno rečeno manjim tvrtkama s manjim financijskim potencijalom za marketing no spremnima na suradnju. Ohrabruje činjenica da za potporu hrvatskih sportaša pokazuju gospodarski subjekti koji dosad nisu bili na taj način prisutni u sportu, kao što su petrokemijska industrija i neka područja zdravstva.  Imajući u vidu iskustva i odlične rezultate organizacije Hrvatske kuće na Olimpijskim igrama u Ateni, Pekingu, Londonu, te ZOI Torino i Soči u suradnji sa Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom turističkom zajednicom, te pojedinim gospodarskim subjektima, učinjeni su značajni koraci u gospodarskim i sportskim odnosima Hrvatske i zemalja domaćina.

Brošura marketing programa - pdf, online

Zagreb, 5. siječnja 2021. - Osmu godinu zaredom Hrvatska udruga automobilskih novinara i emisija TV Automagazin izabrali su Auto godine. Riječ je o izboru najboljeg automobila koji je na tržište stigao 2020., ali će svoj tržišni potencijal pokazati u 2021. godini.

Zagreb, 9. prosinca 2020. - Hrvatski olimpijski odbor (HOO) čestitao je svom partneru Erste banci naslov najbolje banke u Hrvatskoj, ostvaren kroz tradicionalnu dodjelu Zlatne kune u organizaciji Hrvatske gospodarske komore. Ovo prestižno priznanje dodjeljuje se od 1993. godine za uspješnost u poslovanju i doprinos hrvatskome gospodarstvu u cjelini.

Zagreb, 20. studenoga 2020. - Tvrtka Toyota, partner Hrvatskog i Međunarodnog olimpijskog odbora za mobilnost, dobitnica je nagrade Safetybest 2020 za doprinos sigurnosti u prometu. Nagradu dodjeljuje stručno povjerenstvo udruge Autobest, u čijem su sastavu predstavnici europskih automobilskih medija iz čak 31 države, a Toyota ga je zaslužila za ugradnju središnjih zračnih jastuka u novi Yaris. Ovaj važan sigurnosni element s novom Toyotom Yaris po prvi put stiže u Europu u automobilu B segmenta.