Marketing

Marketing Hrvatskog olimpijskog odbora zasnovan je na činjenici da je hrvatski sport zahvaljujući vrhunskim sportskim dostignuća sportaša, jedan je od najboljih hrvatskih proizvoda. No, isto je tako činjenica da se samo vrhunskom organizacijom rada, uvođenjem novih stručnih saznanja, te primjenom znanstvenih dostignuća može utjecati na razvoj i održavanje vrhunskih sportskih rezultata. Sve zajedno zahtjeva stabilnu materijalnu osnovu rada hrvatskog sporta i Hrvatskog olimpijskog odbora kao najvišeg nacionalnog sportskog tijela koje ima obvezu stvarati uvjete za nesmetan razvoj sporta i olimpijskog pokreta u Hrvatskoj. Sukladno usvojenoj „Strategiji razvoja marketinga HOO-a“ u 2007. godini poduzete su aktivnosti na povećanju vlastitih prihoda prije svega u pronalaženju partnera među gospodarskim subjektima kako na hrvatskom tako i na međunarodnom tržištu spremnih da podrže projekte u kojima sudjeluju vrhunski hrvatski sportaši.


Polazeći od činjenice da je većina uglednih gospodarskih subjekata s potencijalom za sponzorsku kategoriju najviše razine već pristupila HOO-ovom marketinškom programu bilo kao generalni ili zlatni sponzor, ili članstvom u Hrvatskoj marketinškoj olimpijskoj obitelji, Hrvatski olimpijski odbor odnedavno okreće se i uvjetno rečeno manjim tvrtkama s manjim financijskim potencijalom za marketing no spremnima na suradnju. Ohrabruje činjenica da za potporu hrvatskih sportaša pokazuju gospodarski subjekti koji dosad nisu bili na taj način prisutni u sportu, kao što su petrokemijska industrija i neka područja zdravstva. Imajući u vidu iskustva i odlične rezultate organizacije Hrvatske kuće na Olimpijskim igrama u Ateni, Pekingu, Londonu, te ZOI Torino i Soči u suradnji s Hrvatskom gospodarskom komorom i Hrvatskom turističkom zajednicom, te pojedinim gospodarskim subjektima, učinjeni su značajni koraci u gospodarskim i sportskim odnosima Hrvatske i zemalja domaćina.

Brošura marketing programa - pdf, online

Pravila o korištenju imena, lika, djela članova Hrvatske olimpijske delegacije - Igre Tokio 2020.
Opće oglašavanje - obrazac za dobivanje suglasnosti - Tokio 2020.

Pravila o korištenju imena, lika, djela, fotografija sportaša i drugih članova Hrvatske olimpijske delegacije - ZOI Peking 2022. 

Opće oglašavanje - obrazac za dobivanje suglasnosti - ZOI Peking 2022.

Svim sportašicama, sportašima, trenerima, sportskim djelatnicima i dužnosnicima, sportskim izvjestiteljima i publicistima, svim navijačima i prijateljima sporta, a posebno sponzorima i partnerima sretan Božić te zdravu i uspješnu olimpijsku 2022. godinu

Zagreb, 16. studenoga 2021. - U nizu ovogodišnjih priznanja koja su djelatnici i djelatnice Hrvatskog olimpijskog odbora (HOO) zaslužili za izniman angažman u međunarodnim udruženjima, ovih dana stiglo je još jedno.

Zagreb, 26. listopada 2021. - Predstavnici Ministarstva turizma i sporta, Hrvatskog olimpijskog odbora, Hrvatskog školskog sportskog saveza, županijskih sportskih i atletskih saveza i klubova sudjelovali su na radnom sastanku s organizatorima Erste Plave lige koja je prepoznata kao najveće dječje atletsko natjecanje u Hrvatskoj.